FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Min pakke er ikke kommet endnu. Hvad gør jeg?
Din pakke bliver afsendt med DAO eller GLS indenfor 1-2 hverdage og du modtager et tracking nummer, så du kan tracke din ordre. Mangler der navn på din postkasse, afleverer DAO og GLS ikke din pakke. Er du ikke hjemme, når posten kommer, bliver pakken afleveret på det lokale posthus eller hos den lokale pakkeshop. Har du nogen spørgsmål, så kontakt os på info@moodsbymoos.dk.

Hvad skal jeg gøre, hvis en vare er beskadiget, eller jeg har modtaget en forkert vare?
Desværre kan det ske, at der er sendt en forkert vare, eller at varen kommer til skade under transporten. Har du oplevet det, så send en mail til info@moodsbymoos.dk.

Kan jeg fortryde mit køb?
Ja, det kan du godt – brug nedenstående procedure og læs eventuelt mere i handelsbetingelserne. 
1. Meddel, at du ønsker at fortryde din ordre. Det kan du gøre, ved at skrive til info@moodsbymoos.dk. Du kan også benytte lovens standardfortrydelsesformular, som du finder her.
2. Læg en seddel med navn + ordrenummer sammen med dine returvarer.
3. Returner varen senest 14 dage fra den dag, du har givet meddelse om din fortrydelse. 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse
Ofte er det fordi at mailadressen, der er indtastet i forbindelse med købet, er forkert, eller fordi ordrebekræftelsen er røget i dit spamfilter. Hvis du kontakter info@moodsbymoos.dk, så kan vi sende den igen.

Hvornår bliver pengene trukket på mit betalingskort?
Pengene for købet bliver først trukket på dit kreditkort, når ordren er pakket og klar til afsendelse. Det er af sikkerhedsmæssige grunde ikke muligt at trække et større beløb på dit kort end det, du har godkendt.

Kan man betale med EAN nummer?
Ja, det er intet problem. Er du virksomhed, og ønsker at betale via EAN nummer, så send blot en mail til info@moodsbymoos.dk med jeres ønsker. Så vender vi tilbage til jer.

Kan jeg afhente min ordre på kontoret?
Du er velkommen til at afhente dine bestilte varer på kontoret. Send blot en mail til info@moodsbymoos.dk.

Har du din egen butik?
Nej, det har jeg desværre ikke endnu, men jeg holder dog åbent på kontoret af og til. 

Rammer du plakater ind?
Ja, hvis du køber et billede og ønsker det indrammet, så send blot en email til: info@moodsbymoos.dk, så finder vi sammen den perfekte ramme til dig.

Tager du imod specialbestillinger?
Ja, det gør jeg. Har du et ønske til et motiv send da blot en mail til info@moodsbymoos.dk.

Tegner du selv alle produkter? 
Det kan du tro. Alle værker du ser her på shoppen er tegnet af Kirstine Marie Moos.

Scroll to Top